👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوینت شناسایی و تبيين نقش رسانه‌های اجتماعی در وفاداری الکترونیکی مصرف‌کنندگان اینترنتی

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوینت شناسایی و تبيين نقش رسانه‌های اجتماعی در وفاداری الکترونیکی مصرف‌کنندگان اینترنتی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 26 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 

شناسایی و تبيين نقش رسانه‌های اجتماعی در وفاداری الکترونیکی مصرف‌کنندگان اینترنتی در فروشگاه‌های الکترونیکی

1

2

فهرست مطالب

کلیات تحقیق

مبانی نظری

ارائه یافته‌ها

روش تحقیق

بحث و نتیجه‌گیری

3

بیان مسئله

پیدایش و گسترش اطلاعات و ارتباطات شبکه ‌ ای و مجازی ارتباطات را معنایی تازه بخشیده و باعث تحول در تعاملات اجتماعی شده‌ است

آغاز تجارت اینترنتی در دهه 1990 و گسترش روزافزون آن تحولات شگرفی را در محیط کسب و کار تجاری به همراه داشته است

با ظهور تجارت الکترونیک و تمایل شرکت‌های مختلف به ایجاد ویترین اینترنتی و نیز تشدید فضای رقابتی، سودآوری سازمان‌ها در گرو حفظ هر چه بیشتر مشتریان فعلی‌شان است

جذب مشتریان و اتخاذ راهکارهایی که بتواند به وفادار ماندن مشتریان بی ا نجامد کلید حفظ و بقای هر سازمانی خواهد بود .( وفاداری الکترونیکی را به عنوان یک الزام برای بقای سازمان‌ها )

با توجه به نسل جدیدی از مشتریان ( مشتریان الکترونیکی ) از یک سو و منوط شدن سودآوری سازمان‌ها به جذب سهم بیشتری از مشتریان و تقویت وفاداری از سوی دیگر

4

بیان مسئله

رسانه‌های اجتماعی

وفاداری الکترونیکی

👇محصولات تصادفی👇

مجموعه شیپ فایل استان بوشهر مرگ چيست؟ پاورپوینت بادگیر دانلود پاورپوینت سنجش دانش سازمان ها نمونه پروپوزال رشته فقه و حقوق اسلامی